Introducere

Navigation:  »No topics above this level«

Introducere

Return to chapter overviewNext page

TNT Manager

logo

 

  TNT Computers va prezinta “TNT Manager”, software care vine in intampinarea managerilor si a conducatorilor de institutii, al carei functii vor putea duce la buna implementare a Controlului Intern Managerial. Programul integreaza cele 25 de standarde definite de legea 946/2005 (actualizata) cu ajutorul modulelor regasite in meniul aplicatiei.

 

 Aplicatia gestioneaza urmatoarele functii:

Organigrama institutiei

Regulamentul de organizare si functionare

Proceduri operationale

Codul de etica si conduita profesionala

Registrul de riscuri

Fisele posturilor

Circuitul documentelor in institutie

Etc

 

         Managerul unitatii isi poate stabili strategia de dezvoltare a unitatii prin definirea obiectivelor si a riscurilor in cadrul serviciilor si a departamentelor.

 

Observatii:

- fiecare modul dispune de un meniu care faciliteaza o mai buna cautare si filtrare a inregistrarilor efectuate.

 exemplu pentru modulul "Registratura"

FILTRARE

- fiecare modul permite generarea unui raport pe baza informatiilor introduse, care poate fi vizualizat sau tiparit.

- modulele: Juridic, Contracte, Sarcini beneficiaza de alerte, astfel incat, la prima accesare a modulului, in cazul in care sunt inregistrari care se apropie de data limita, acestea vor fi afisate.

 

 Aplicatia pune la dispozitie urmatoarele module ajutatoare:

 

- Registratura - Emuleaza electronic tot fluxul de documente din cadrul institutiei pe baza circuitului de documente stabilite in cadrul procedurilor operationale si interne. Permite si atasarea electronica a documentelor (arhivare electronica).

 
- Audiente - Gestiunea audientelor dupa departamente si program. Se poate stabili un program de audiente pt fiecare utilizator, iar ulterior programarea de audiente noi. Lucreaza cu aplicatia Calendar, iar in acest fel vor aparea pe calendar audientele programate, la ora si data solicitata.

 
Petitii - Gestiunea petitiilor, posibilitatea adaugarii petitiilor noi, stergerea lor, precum si modificarea statusului (in lucru - rezolvat - respins).

 
- Hotarari - Gestiunea electronica a proiectelor si a hotararilor, inregistrarea de hotarari noi, modificarea sau stergerea celor existente, de asemenea avem posibilitatea de a vizualiza sau tipari un raport generat automat de program cu toate inregistrarile, intr-un anumit interval de timp.

 
- Dispozitii - Gestiunea electonica a dispozitiilor, adaugarea de dispozitii noi, modificarea sau stergerea celor existente, de asemenea avem posibilitatea de a vizualiza sau tipari un raport generat automat de program cu toate inregistrarile, intr-un anumit interval de timp.

 
- Juridic - Aplicatie care vine in ajutorul departamentului juridic pentru o mai buna gestiune a proceselor si a infatisarilor cat si a termenelor de prezentare la Tribunal.  Modulul permite adaugarea de noi dosare, de noi termene de infatisare in cazul unui dosar existent, stergerea sau modificarea termenelor, precum si a dosarelor. De asemenea modulul ne va alerta in functie de filtrarea dorita, privind zilele ramase pana la urmatoarea infatisare, posibilitatea de a tipari un raport cu toate dosarele.

 
- Contacte - Aplicatie care gestioneaza baza de contacte din cadrul institutiei, permite adaugarea de persoane sau institutii noi, de asemenea, pentru o mai buna  operare a contactelor, putem defini diferite categorii de contribuabili (clienti).

 
- Contracte – Gestiunea contractelor pe care le are institutia cu terte parti. Alertare la expirarea termenului de contract, inregistrarea de noi contracte, modificarea  sau stergerea celor existente, de asemenea posibilitatea rezilierii de contracte, precum si adaugarea de acte aditionale. Exista si optiunea de a seta categorii de institutii sau alte terte parti cu care avem incheiate contracte.

 

- - Aplicatie care permite adaugarea de intalniri, cu terte parti, lucreaza cu aplicatia calendar.

 
- Sarcini

 

- Devize - Modul care lucreaza indeaproape cu aplicatia sarcini, cat si independent. Permite finalizarea unor servicii printr-un raport numit deviz de servicii, pentru a face dovada finalizarii unei sarcini. Se pot modifica sau sterge devizele existente, precum si adaugarea unora noi.

 

-Neregularitati -

 

- Avizier - Publicarea regulamentelor de ordine interioara cat si a procedurilor care deservesc buna functionare a institutiei, este permisa doar atasarea fisierelor in format electronic (arhivare electronica). De asemenea se pot stabili si categorii personalizate, pentru o mai buna gestionare.

 

- Statistici – Aplicatie destinata managerilor – realizeaza diverse rapoarte/grafice din toate aplicatiile arondate la TNT Manager. Se poate monitoriza activitatea per insititutie sau unui utilizator anume. Rapoartele sau graficele se pot vizualiza sau tipari.

- Concedii – Aplicatie transparenta pentru monitorizarea concediilor de toate tipurile, permite adaugarea unor cereri de  concedii noi, tiparirea cererii de concediu, de asemenea trebuie configurata lista responsabililor cu concediile.

 
- Inlocuitori – Pentru buna functionare a departamentelor s-a realizat aceasta aplicatie, in care se definesc inlocuitorii pe fiecare post, in cazul plecarii unei persoane in concediu. Lucreaza cu aplicatia concedii si calendar.

 
- Calendar – Un tablou unic privind programarea activitatilor tuturor persoanelor din institutie. Lucreaza cu modulele: sarcini, intalniri, concedii, audiente. De asemenea modulul permite adaugarea zilelor libere legale, programului de lucru al institutiei , dar si optiunea de a adauga o intalnire direct din modulul calendar. Calendarul afiseaza activitatile programate de fiecare utilizator, cu culori diferite, la data si intervalul alese.

 

In continuare vom prezenta detaliat fiecare modul integrat in program.